Top

Política de la qualitat

El TAMIB, com a òrgan de solució autònoma de conflictes laborals, té com a objectiu oferir a treballadors i empreses un sistema transparent, imparcial i accessible, adaptat a les necessitats actuals a través de mètodes com la mediació i l’arbitratge. El nostre enfocament incorpora tant l’atenció presencial com en línia, beneficiant-nos de l’ús de noves tecnologies per a facilitar la participació dels nostres usuaris des de qualsevol lloc, agilitzant els processos i oferint una experiència més eficient i accessible.


Ens comprometem a complir amb els estàndards de qualitat establerts per la norma ISO 9001:2015, que serveix com a marc de referència per a definir i revisar els objectius de qualitat de la nostra organització. Aquest sistema de gestió de qualitat està dissenyat per a garantir una millora contínua en la prestació dels nostres serveis, amb la implicació de tot el nostre equip humà, que comprèn la importància d’aquest sistema per a un acompliment més eficient de les seves funcions i per a assegurar la màxima satisfacció dels nostres usuaris.


El TAMIB es compromet a mantenir una millora constant del seu sistema de gestió, resolent de manera proactiva qualsevol desviació que pugui afectar el servei, i assegurant el compliment de tots els requisits legals i normatius aplicables. Així mateix, promovem la utilització d’eines digitals i noves tecnologies per a optimitzar els nostres processos i adaptar-nos millor als canvis en l’entorn laboral i tecnològic.

Tots els membres del TAMIB tenen la tasca de garantir que es compleixi el propòsit per al qual va ser creat, analitzant i millorant constantment els seus objectius, avaluant el seu acompliment i assegurant que els usuaris, tant presencials com en línia, rebin un servei d’alta qualitat. Això ens permet no sols augmentar l’eficàcia del nostre sistema, sinó també ser més flexibles i adaptatius enfront de les transformacions de l’entorn.

 

Signat el Gerent de la institució

Julio 2024

Descàrrega els certificats AENOR